Модуль 4. Рефлексія


10 комментариев:

  1. Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Під час цього модуля мені вдалося розробити бланк для проведення досліду, що було не важким завданням. Трішки важче було з вибором оцінювання для обраної мною теми.

    ОтветитьУдалить
  2. Модуль 4 . Завдяки цьому модулю визначила для себе чітке розмежування понять методи та інструменти.
    Допоміг сформувати уявлення про чітке планування проекту, оцінювання, формування засобів оцінювання. Дуже сподобалась схема З-Х-Д, яку планую використовувати надалі в своїй проектній діяльності.

    ОтветитьУдалить
  3. Працюючи з цим модулемя поміркувала над планом вивчення і оцінювання теми. Визначити ключові та тематичні питання теми.
    Оцінювання теми дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів, їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи ми можемо спостерігати за прогресом кожного учня. Формуюче оцінювання дозволяє виявляти результати роботи та отримані в процесі виконання проекту навички.

    ОтветитьУдалить
  4. З’ясувала вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм; сформулювала навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів; сформулювала Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів, а також завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності. Створила перший варіант плану оцінювання.

    ОтветитьУдалить
  5. Этот модуль помог уточнить Основные вопросы проекта, обдумать оценивание учеников.
    Думаю, что при использовании метода проектных технологи, учащиеся должны принимать активное участие в разработке средств оценивания.
    Продумала начало своего проекта.

    ОтветитьУдалить
  6. Ознайомилася з поняттям формуючого оцінювання, прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів, створила документ для оцінювання навчальних потреб учнів. Розробила презентацію про основні ідеї вивчення теми. Прийняла оцінювання як чудову підказку для роботи з учнями.

    ОтветитьУдалить
  7. Цей модуль допоміг мені обдумати план роботи над проектом та оцінювання учнів в проекті.

    ОтветитьУдалить
  8. Ознакомилась с основными понятиями.Разработала презентации для основной идеи темы.

    ОтветитьУдалить
  9. .Рефлексія.Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме ознайомилась з прикладами інструментів та методами оцінювання. Навчилась створювати презентації та вбудовані діаграми. Сподобалась робота в парах щодо плану оцінювання.

    ОтветитьУдалить
  10. Працюючи над цим модулем,познайомилася з таблицею ЗХД та побачила необхідність
    використання різних стратегій оцінювання.Створила перший варіант плану оцінювання.

    ОтветитьУдалить