Модуль 9. Рефлексія


13 комментариев:

  1. Опрацьовано приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, самоспрямування учнів до навчання. Створено форму оцінювання учнівської самоспрямованості учнів у навчанні, врахувавши інструменти для підсумкового оцінювання.

    ОтветитьУдалить
  2. Модуль 9.
    Під час вивчення модуля 9 зробила висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Лише учень з високим навичками само організації здатен сам себе скеровувати. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації потрібно створювати різні типи завдань та створювати потрібні умови для навчання це зможе покращити результати навчання, але все це буде складно реалізувати в умовах класно-урочної системи.

    ОтветитьУдалить
  3. Під час роботи над 9 модулем я поділилась створеними прикладами учнівської роботи та засобами її оцінювання, обговорила з колегами, як допомогти учням стати відповідальними та самоспрямованими у навчанні.
    За допомогою ресурсів підручника я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, створила інструмент для підсумкового оцінювання. Окремо зупинилася на створенні навчальних матеріалів для успішного навчання різних учнів.

    ОтветитьУдалить
  4. Работали в парах, рассматривали примеры ученических работ и формы их оценивания. Мы создали документ для того, чтобы оказать помощь ученикам в самом направлении и самостоятельной учебе при выполнении проекта. Эти учебные материалы помогут уточнить выбор, который ученики должны сделать, избирая содержание, процесс выполнения проекта и конечный продукт деятельности. Они также могут помочь ученикам принимать решение и улучшить свои навыки, умения, таланты и интересы. Вспомогательные материалы должны отвечать разным уровням фактических знаний учеников для того, чтобы помочь удовлетворить их разные учебные потребности, учитывая и учеников с разными физическими и умственными особенностями развития.

    ОтветитьУдалить
  5. В этом модуле мы работали парами ,делились своими наработками, пересылали интересную информацию по электронной почте, создавали документы,ссылки на них,чтобы ученики могли самостоятельно выполнять работу.

    ОтветитьУдалить
  6. Мы работали в парах,создавали документы,использовали ссылки.Это были тесты,контрольные работы для дифференцированного обучения.

    ОтветитьУдалить
  7. Під час опрацювання модуля обмінялися з колегами прикладами учнівської презентації. Працювали над формами оцінювання учнівських робіт. Я зрозуміла, що використання диференційованого підходу у навчанні дуже важливо, адже діти мають різний рівень знань, різні інтелектуальні можливості і тому диференціація дає можливість покращити результати навчання.

    ОтветитьУдалить
  8. Використовуючи ресурси підручника я ознайомилася з можливостями диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, завдання для підсумкового оцінювання.Я ще раз переконалася в тому, які безмежні можливості надає диференціація для самореалізації учнів,підвищення їх самооцінки та статусу в колективі.

    ОтветитьУдалить
  9. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  10. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
    перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
    вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
    Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.

    ОтветитьУдалить
  11. Цей модуль допоміг мені провести диференціацію навчання, доопрацювала план, але ще не кінець.

    ОтветитьУдалить
  12. Цей модуль дав мені можливість зрозуміти, як я можу допомогти своїм учням стати спрямованими у навчанні; як диференціація за певними напрямками допоможе стати учням активними у власному навчанні. Але попереду ще дуже і дуже багато запитань.

    ОтветитьУдалить
  13. Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
    Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впроратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель.

    ОтветитьУдалить