У цьому модулі я спланувала шляхи використання Інтернету на уроках, а потім зрозуміла, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів.
Модуль 7. Створення учнівської презентації допомогло мені відчути себе в ролі учня та побачити можливу реальну реалізацію проекту, яким може бути робота учня. Допомогла звернути увагу на ті методи дослідження та конкретні дії учня, які будуть йому під силу, сформувати більш конкретне уявлення щодо процесу реалізації проекту.
Виконуючи учнівську роботу я в деякій мірі відчувала себе учнем 7 класу. Це дало змогу краще зрозуміти навчальні потреби учнів даного віку, що в свою чергу допомогло під час вибору критеріїв для оцінювання учнівської роботи.
Создание примера ученической презентации помогло мне уточнить структуру данного вида работы, сформулировать для себя ожидания от проекта учеников и внести изменения к Плану изучения темы.
У модулі 7 створювала учнівську роботу. Створення прикладу учнівської роботи допомогло мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання. Адже робота над прикладом учнівської роботи вимагає дати відповіді на основні питання, демонструвати володіння навичками і знаннями, зв"язками із реальним світом, життям учнів.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме, створення веб-опитувальника, ІКТ-комунікації, спільний доступ над документом в Інтернеті. Все це я уже практикую у своїй діяльності.
Створення учнівської презентації дало мені можливість зрозуміти, як через презентацію можна розкрити тему дослідження та уточнити очікування від проекту. Метод проектів дає можливість формувати стійкий інтерес до вивчення історії.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
Як створити приклад учнівської роботи як допоможе уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання. Як забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту.
Цей модуль дав мені розуміння того,як треба створювати учнівську роботу ,подивитися на вибрану тему з позиції учнів,а також навчити учнів ,як правильно створювати учнівську презентацію.
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Почала роботу над учнівським блогом та створенням сторінок для відображення проблеми-ходу пошуку вирішення-висновки. Вікі-стаття ще кульгає.
У цьому модулі я спланувала
ОтветитьУдалитьшляхи використання Інтернету на уроках, а потім зрозуміла, як
допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для
них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за
методом проектів.
Модуль 7.
ОтветитьУдалитьСтворення учнівської презентації допомогло мені відчути себе в ролі учня та побачити можливу реальну реалізацію проекту, яким може бути робота учня. Допомогла звернути увагу на ті методи дослідження та конкретні дії учня, які будуть йому під силу, сформувати більш конкретне уявлення щодо процесу реалізації проекту.
Виконуючи учнівську роботу я в деякій мірі відчувала себе учнем 7 класу. Це дало змогу краще зрозуміти навчальні потреби учнів даного віку, що в свою чергу допомогло під час вибору критеріїв для оцінювання учнівської роботи.
ОтветитьУдалитьСоздание примера ученической презентации помогло мне уточнить структуру данного вида работы, сформулировать для себя ожидания от проекта учеников и внести изменения к Плану изучения темы.
ОтветитьУдалитьУ модулі 7 створювала учнівську роботу.
ОтветитьУдалитьСтворення прикладу учнівської роботи допомогло мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання. Адже робота над прикладом учнівської роботи вимагає дати відповіді на основні питання, демонструвати володіння навичками і знаннями, зв"язками із реальним світом, життям учнів.
В модуле создавала ученические работы в виде презентации,буклета, как использовать интернет для подготовки более интересного урока
ОтветитьУдалитьЦей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме, створення веб-опитувальника, ІКТ-комунікації, спільний доступ над документом в Інтернеті. Все це я уже практикую у своїй діяльності.
ОтветитьУдалитьСтворення учнівської презентації дало мені можливість зрозуміти, як через презентацію можна розкрити тему дослідження та уточнити очікування від проекту. Метод проектів дає можливість формувати стійкий інтерес до вивчення історії.
ОтветитьУдалитьЦей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
ОтветитьУдалитьЯк створити приклад учнівської роботи як допоможе уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання.
Як забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту.
Цей модуль дав мені розуміння того,як треба створювати учнівську роботу ,подивитися на вибрану тему з позиції учнів,а також навчити учнів ,як правильно створювати учнівську презентацію.
ОтветитьУдалитьЯк можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
ОтветитьУдалитьПочала роботу над учнівським блогом та створенням сторінок для відображення проблеми-ходу пошуку вирішення-висновки. Вікі-стаття ще кульгає.