В модулі ознайомилась з питанням самооцінювання.В ході роботи сьогодні я познайомилась з бібліотекою, яка мене надзвичайно вразила, з їх допомогою можна оцінити будь-який етап роботи над проектом. Саме самооцінювання дало мені змогу краще розуміти своїх учнів.
Модуль 8. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, це той вид оцінювання, де до уваги беруться потреби учнів, а не програма чи стандарт, навпаки, це нестандартний вид оцінювання. Він полягає в тому, що за основною шкалою можна визначити можливий результат, але він змінний і може варіюватися в залежності від активності та творчості виконання проекту. Дане оцінювання дає змогу визначити межі роботи над проектом та той рівень, який учням вдалось досягти вийшовши за ці межі.
Ми поділилися прикладами учнівських робіт і обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Створили форми для підсумкового оцінювання,внесли зміни до плану вивчення теми.
В этом модуле мы проанализировали собственную стратегию оценивания и познакомились с примерами планов оценивания для определения компонентов оценивания, которые больше всего способствуют успехам учеников. В этом модуле мы продолжим создание плана оценивания и его описание для всего изучения темы и разработаем инструмент оценивания ученической работы.
Я впевнена, що створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес. Саме оцінювання, яке відбувається протягом всієї роботи в проекті допомагає прослідкувати активність школярів, їх власний внесок в роботі проекту та визначити чи всі знання і навички, які зазначені в навчальних цілях проекту. Після вивчення модулю я зрозуміла, що учитель має постійно залучати учнів до процесу оцінювання та керуватися головними навчальними цілями роботи в проекті, яке було визначено на початку роботи. Актуальним стає той факт, що оцінювання будується перш за все навколо навчальних потреб учнів. В системі оцінювання учителю слід звертати увагу на розкритті змісту навчальної теми проекту, а також і на практичному використанню в проектній діяльності учнів навичок 21 століття.
Ми обмінялися прикладами учнівських робіт, розглянули проблеми оцінювання учнів під час групової роботи, а також залучення учнів до процесу оцінювання.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: учням пропонується в процесі роботи над проектом періодично звітував один перед одним про виконану роботу в цей момент можливе застосування взаємооцінювання та самооцінювання. Стосовно того, як відбувається оцінювання комп’ютерних робіт, то даний контроль будемо здійснювати за допомогою блогу та коментарів, залишених на ньому.
Дізналася про оцінювання учнів в процесі роботи над проектом, про те ,що оцінювання потрібно наближати не тільки до державних стандартів,але й до потреб учнів.Важливим також є питання оцінювання групової роботи учнів,само- та взаємооцінювання.
Я зрозуміла різницю між контрольним списком та формою оцінювання. Контрольний список краще використовувати для самооцінювання, щоб учень міг контролювати правильність виконання дослідження, правильно формував свій блог. Тобто це використовується у процесі для того, щоб учень чогось не забув та зробив все правильно. Форми оцінювання, на мою думку, варто застосовувати оцінюючи результати дослідження, продуктів, отриманих учнем у процесі роботи над темою Прийшлось трохи змінити планування оцінювання та й у планування діяльності прийшлось внести зміни.
В модулі ознайомилась з питанням самооцінювання.В ході роботи сьогодні я познайомилась з бібліотекою, яка мене надзвичайно вразила, з їх допомогою можна оцінити будь-який етап роботи над проектом. Саме самооцінювання дало мені змогу краще розуміти своїх учнів.
ОтветитьУдалитьМодуль 8. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, це той вид оцінювання, де до уваги беруться потреби учнів, а не програма чи стандарт, навпаки, це нестандартний вид оцінювання. Він полягає в тому, що за основною шкалою можна визначити можливий результат, але він змінний і може варіюватися в залежності від активності та творчості виконання проекту. Дане оцінювання дає змогу визначити межі роботи над проектом та той рівень, який учням вдалось досягти вийшовши за ці межі.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьМи поділилися прикладами учнівських робіт і обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Створили форми для підсумкового оцінювання,внесли зміни до плану вивчення теми.
ОтветитьУдалитьВ этом модуле мы проанализировали собственную стратегию оценивания и познакомились с примерами планов оценивания для определения компонентов оценивания, которые больше всего способствуют успехам учеников.
ОтветитьУдалитьВ этом модуле мы продолжим создание плана оценивания и его описание для всего изучения темы и разработаем инструмент оценивания ученической работы.
Я впевнена, що створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес. Саме оцінювання, яке відбувається протягом всієї роботи в проекті допомагає прослідкувати активність школярів, їх власний внесок в роботі проекту та визначити чи всі знання і навички, які зазначені в навчальних цілях проекту.
ОтветитьУдалитьПісля вивчення модулю я зрозуміла, що учитель має постійно залучати учнів до процесу оцінювання та керуватися головними навчальними цілями роботи в проекті, яке було визначено на початку роботи. Актуальним стає той факт, що оцінювання будується перш за все навколо навчальних потреб учнів. В системі оцінювання учителю слід звертати увагу на розкритті змісту навчальної теми проекту, а також і на практичному використанню в проектній діяльності учнів навичок 21 століття.
В этом модуле мы проанализировали как можно оценить деятельность учеников в проекте, их мышление,навыки в работе.
ОтветитьУдалитьМи обмінялися прикладами учнівських робіт, розглянули проблеми оцінювання учнів під час групової роботи, а також залучення учнів до процесу оцінювання.
ОтветитьУдалитьЦей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: учням пропонується в процесі роботи над проектом періодично звітував один перед одним про виконану роботу в цей момент можливе застосування взаємооцінювання та самооцінювання. Стосовно того, як відбувається оцінювання комп’ютерних робіт, то даний контроль будемо здійснювати за допомогою блогу та коментарів, залишених на ньому.
ОтветитьУдалитьДізналася про оцінювання учнів в процесі роботи над проектом, про те ,що оцінювання потрібно наближати не тільки до державних стандартів,але й до потреб учнів.Важливим також є питання оцінювання групової роботи учнів,само- та взаємооцінювання.
ОтветитьУдалитьЯ зрозуміла різницю між контрольним списком та формою оцінювання. Контрольний список краще використовувати для самооцінювання, щоб учень міг контролювати правильність виконання дослідження, правильно формував свій блог. Тобто це використовується у процесі для того, щоб учень чогось не забув та зробив все правильно.
ОтветитьУдалитьФорми оцінювання, на мою думку, варто застосовувати оцінюючи результати дослідження, продуктів, отриманих учнем у процесі роботи над темою
Прийшлось трохи змінити планування оцінювання та й у планування діяльності прийшлось внести зміни.