Модуль 3. Рефлексія


11 комментариев:

  1. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме розпочати процес планування вивчення обраної теми з того, що визначити, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановити навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулювати основні запитання, що формують зміст проекту. Надав можливість попрактикуватися в формулюванні основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання.

    ОтветитьУдалить
  2. Цей модуль допоміг мені обдумати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення цілей проекту, основні принципи побудови ключового, тематичного та змістовних питань на практиці.

    ОтветитьУдалить
  3. Выбрала тему проекта, определилась с вопросами для групп.

    ОтветитьУдалить
  4. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, обдумати оцінювання учнів в проекті. В проектній діяльності важливо поєднувати інтереси учнів та вимоги стандартів і програм, а потім, виходячи з цих вимог, сформулювати навчальні цілі та відповідні їм основні запитання. Проекти вимагають від учнів використання знань, щоб переконати інших, і таким чином видно, що вони справді розуміють матеріал. Основні питання теми потрібно будувати таким чином, щоб учні могли формувати, а в подальшому і демонструвати мислення вищого рівня.

    ОтветитьУдалить
  5. Этот модуль дает возможность использовать исследования в проектах. То есть поставить вопрос и ученикам найти на него ответ. Это прививает интерес к предмету.

    ОтветитьУдалить
  6. модуль цікавий тим.що допомагає поєднувати в одне ціле іетереси учнів і вимоги програми.

    ОтветитьУдалить
  7. Ми обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів, з’ясували вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм, сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів, обговорили і сформулювали основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів.

    ОтветитьУдалить
  8. Цей модуль допоміг мені зрозуміти різницю між ключовим, тематичним та змістовним запитанням. Я зрозуміла з чого слід починати дослідження, обрала тему, сформулювала цілі, що базуються на освітніх стандартах, сформулювала основні запитання.

    ОтветитьУдалить
  9. допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та ознайомити з основними запитаннями проекту: ключовими, тематичними та змістовими.Навчилась використовувати електронні таблиці для дослідження цілей. Хотілось би навчитись більш детально розрізняти ці основні запитання.

    ОтветитьУдалить
  10. Модуль допоміг мені зрозуміти важливість пошуку необхідних ключових,тематичних та змістовних запитань, можливість творчого розвитку як учнів,так і вчителя.

    ОтветитьУдалить
  11. На даному етапі роботи ми з колегами обговорили можливі теми для створення Портфоліо. Було сформульовано основні завдання для виконання роботи учнями.
    Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використовувати навчальні дослідження в проектах на уроках.

    ОтветитьУдалить