Працюючи з цим модулемя поміркувала над планом вивчення і оцінювання теми. Визначити ключові та тематичні питання теми. Оцінювання теми дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів, їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи ми можемо спостерігати за прогресом кожного учня. Формуюче оцінювання дозволяє виявляти результати роботи та отримані в процесі виконання проекту навички.
Модуль 6. Я навчилася: - додавати посилання і зображення у wiki середовище; - створювати групові спільні веб статті та проводити їх редагування; - створювати опитувальник для учнів та батьків; - створювати таблицю. Отримала багато нової інформації про різноманітні сайти гіперпосилань.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: можливість створення віртуальних груп, які одночасно та спільно можуть виконувати певні завдання, знаходячись у різних містах або навіть країнах. Звісно, виникає проблема безпечного поводження та спілкування, тому безперечно потрібно спочатку навчити дітей правил, ознайомити з вимогами щодо спільної роботи, і тільки потім організовувати спільну роботу
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет. Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволять моїм учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет. Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволять їм співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн. З правилами безпечної роботи в Інтернеті я маю ознайомити учнів перед початком їх роботи з ресурсами.
При вивченні сервісів Веб 2.0 я побачила нові напрямки спілкування та співпраці в організації дистанційного навчанні.Виконання завдаль учнями можна описувати у проекті, на вікі представляти результатів роботи, Цікаво було створювати он-лайн опитувальники. Було багато корисної інформації яку обовязково використаю у своїй роботі.
Цей модуль допоміг мені зрозуміти. як можна використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, як створювати спільні веб статті, як проводити їхнє редагування, як додавати посилання та зображення у wiki середовище. А іще обговорити з учнями умови безпечного користування Інтернетом.
Отримала інформацію про сайти гіперпосилань,навчилася співпрацювати з учнями в електронній почті, миттєвих повідомленнях,передачі голосу через інтернет.Зрозуміла важливість такого питання, як безпечний інтернет і яке значення має це питання для учнів
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме створила перший варіант опитувальника для проекту та розмістила посилання на вікі. Визначила, що потрібно зробити блог для відображення ходу учнівського проекту, на сторінках якого потрібно розмістити виконуюче учнями завдання, опитувальник, відобразити гіперпосилання на знайдений матеріал в Інтернеті, та висновки.
Працюючи з цим модулемя поміркувала над планом вивчення і оцінювання теми. Визначити ключові та тематичні питання теми.
ОтветитьУдалитьОцінювання теми дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів, їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи ми можемо спостерігати за прогресом кожного учня. Формуюче оцінювання дозволяє виявляти результати роботи та отримані в процесі виконання проекту навички.
Модуль 6. Я навчилася:
ОтветитьУдалить- додавати посилання і зображення у wiki середовище;
- створювати групові спільні веб статті та проводити їх редагування;
- створювати опитувальник для учнів та батьків;
- створювати таблицю.
Отримала багато нової інформації про різноманітні сайти гіперпосилань.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: можливість створення віртуальних груп, які одночасно та спільно можуть виконувати певні завдання, знаходячись у різних містах або навіть країнах. Звісно, виникає проблема безпечного поводження та спілкування, тому безперечно потрібно спочатку навчити дітей правил, ознайомити з вимогами щодо спільної роботи, і тільки потім організовувати спільну роботу
ОтветитьУдалитьОбговорили проблемы безопасной работы учеников в Интернете. Выяснили, как использовать сервисы Интернета для общения и сотрудничества.
ОтветитьУдалитьЦей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет.
ОтветитьУдалитьБлоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
этот модуль помог мне наладить общение через электронную почту,чаты, скайп,мгновенное уведомление с учениками и коллегами.
ОтветитьУдалитьЕлектронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволять моїм учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет.
ОтветитьУдалитьБлоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволять їм співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
З правилами безпечної роботи в Інтернеті я маю ознайомити учнів перед початком їх роботи з ресурсами.
При вивченні сервісів Веб 2.0 я побачила нові напрямки спілкування та співпраці в організації дистанційного навчанні.Виконання завдаль учнями можна описувати у проекті, на вікі представляти результатів роботи, Цікаво було створювати он-лайн опитувальники. Було багато корисної інформації яку обовязково використаю у своїй роботі.
ОтветитьУдалитьЦей модуль допоміг мені зрозуміти. як можна використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, як створювати спільні веб статті, як проводити їхнє редагування, як додавати посилання та зображення у wiki середовище. А іще обговорити з учнями умови безпечного користування Інтернетом.
ОтветитьУдалитьОтримала інформацію про сайти гіперпосилань,навчилася співпрацювати з учнями в електронній почті, миттєвих повідомленнях,передачі голосу через інтернет.Зрозуміла важливість такого питання, як безпечний інтернет і яке значення має це питання для учнів
ОтветитьУдалитьЦей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме створила перший варіант опитувальника для проекту та розмістила посилання на вікі. Визначила, що потрібно зробити блог для відображення ходу учнівського проекту, на сторінках якого потрібно розмістити виконуюче учнями завдання, опитувальник, відобразити гіперпосилання на знайдений матеріал в Інтернеті, та висновки.
ОтветитьУдалить